Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Nasz produkt bierze udział w programie Allegro ceny. Z 9,99 obniżyliście cenę na 9,19 ale ustawiony został limit 1 szt. Nie ma możliwości tego obejść. Dlaczego klient nie może dokonać zakupu większej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Warto poinformować Kupującego zaraz po wypełnieniu formularza zwrotu, iż "Przedmiot zakupu wraz z jego fabrycznym opakowaniem powinien być zapakowany/zabezpieczony na czas transportu w karton, foliop...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Jaka jest szansa że wycofacie się z braku możliwości wyróżnienia ofert towarów używanych? Było tu kilka dyskusji na ten temat, po wprowadzeniu zmian przyszła też ankieta na maila od was na temat sprz...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Nie rozumiem, jak Allegro może liczyć prowizję sprzedaży od całej wartości zamówienia łącznie z kosztem dostawy, którą płaci klient. Takie działanie sprawia, że albo nie opłaca się sprzedawać kliento...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
(Od razu mówię, że sprzedaję jako prywatny sprzedawca, więc nie mam dostępnej opcji "ogłoszenie aktywne do wyczerpania zapasów" co by rozwiązało cały problem) Mam wiele produktów, połączonych wdłg mo...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Nasz produkt bierze udział w programie Allegro ceny. Z 9,99 obniżyliście cenę na 9,19 ale ustawiony został limit 1 szt. Nie ma możliwości tego obejść. Dlaczego klient nie może dokonać zakupu większej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Warto poinformować Kupującego zaraz po wypełnieniu formularza zwrotu, iż "Przedmiot zakupu wraz z jego fabrycznym opakowaniem powinien być zapakowany/zabezpieczony na czas transportu w karton, foliop...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Jaka jest szansa że wycofacie się z braku możliwości wyróżnienia ofert towarów używanych? Było tu kilka dyskusji na ten temat, po wprowadzeniu zmian przyszła też ankieta na maila od was na temat sprz...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Nie rozumiem, jak Allegro może liczyć prowizję sprzedaży od całej wartości zamówienia łącznie z kosztem dostawy, którą płaci klient. Takie działanie sprawia, że albo nie opłaca się sprzedawać kliento...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
(Od razu mówię, że sprzedaję jako prywatny sprzedawca, więc nie mam dostępnej opcji "ogłoszenie aktywne do wyczerpania zapasów" co by rozwiązało cały problem) Mam wiele produktów, połączonych wdłg mo...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Żyjemy w czasach szybkich płatności, nie będę ich wymieniał. Ale serio czy na allegro trzeba czekać aż 7 dni jeśli ktoś nie dokończył płatności lub 14 dn...
Dlaczego dla niektórych kategorii produktowych (np. Motoryzacja - Części samochodowe - Filtry) nie działa raport Allegro Analytics w zakładce "Sprzedaż według marek". Chodzi o sprzedaż w "całym alleg...
Czy jest możliwość uzyskania informacji o wielkości sprzedaży (np. zakładka "Trendy w czasie" i "Sprzedaż wg dni") dla więcej niż jednego produktu przy pojedynczym wyszukiwaniu wpisując kilka produkt...
Indywidualny Opiekun Allegro – Klucz do Sukcesu Sprzedawców Wierzę, że jeśli Allegro naprawdę zależy na wzroście sprzedaży i wsparciu sprzedawców, to dla tych najbardziej doświadczonych czy obiecując...
Powinna być taka opcja dla większego bezpieczeństwa. W przypadku kiedy nie ma pewności czy ktoś chce kupić czy jest to scam/phishing. Może to być nawet tylko czasowe blokowanie na tydzień ale znaczni...
Zupełnie zbędnie wprowadziliście ogromne "dymki" informujące przy każdej sprzedanej ofercie, że coś poszło w ramach mechanizmu rabatu. raz, że jest to zupełnie zbędne, wystarczy już to "cena po rabac...
Nasz produkt bierze udział w programie Allegro ceny. Z 9,99 obniżyliście cenę na 9,19 ale ustawiony został limit 1 szt. Nie ma możliwości tego obejść. Dlaczego klient nie może dokonać zakupu większej...
Warto poinformować Kupującego zaraz po wypełnieniu formularza zwrotu, iż "Przedmiot zakupu wraz z jego fabrycznym opakowaniem powinien być zapakowany/zabezpieczony na czas transportu w karton, foliop...
W zakładce „Zamówienia” w Salescenter brakuje wielu filtrów umożliwiających filtrowanie transakcji. Dla mnie najbardziej odczuwalny jest brak możliwości filtrowania produktów na podstawie etykiet, kt...
Każdy system sprzedaży umożliwia wystawienie jednego przedmiotu w 10 rozmiarach. Tylko nie Allegro. To wielka wada, bo oznacza 10 razy więcej pracy niż potrzeba do obsługi ergonomicznej. Przedmioty w...
Sprzedajemy buty trekkingowe. Aby odpowiednio dobrać rozmiar długość wkładki buta musi być o 0,5-1 cm większa od długości stopy. Grafika przy tabeli rozmiarów wprowadza klienta w błąd, że długość wkł...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Proszę o skrócenie okresu oczekiwania na płatność po kliknięciu przez kupującego opcji "Kup teraz" i płatności z góry. Obecny okres 7 dni jest zbyt długi. Powoduje blokowanie towaru u sprzedających o...
(Od razu mówię, że sprzedaję jako prywatny sprzedawca, więc nie mam dostępnej opcji "ogłoszenie aktywne do wyczerpania zapasów" co by rozwiązało cały problem) Mam wiele produktów, połączonych wdłg mo...
W pewnych niszowych kategoriach stawka CPC 0,55 zł jest zdecydowanie za duża, przez co kampania zostaje „przepalona” w kilka minut. Sugeruję zmniejszenie stawki minimalnej przynajmniej w niektórych k...
Temat nienaliczania prowizji wraz z kosztami wysyłek został bez zaskoczenia odrzucony. Zgłoszę więc sugestię, aby Allegro umożliwiło stwarzanie czy też oznaczanie poszczególnych aukcji jedynie dla kl...