Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Allegro nie radzi sobie z katalogiem produktów, a ludzie pracujący tam są niekompetentni, więc proponuje zlikwidować to. Przykłady: 1. Sprzedający dublują istniejące produkty w katalogu, żeby uniknąć...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Podanie tytułu aukcji po najechaniu na zdjęcie innego wariantu, niż obecnie przeglądanego w ofercie. Jak na screenie.
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Allegro nie radzi sobie z katalogiem produktów, a ludzie pracujący tam są niekompetentni, więc proponuje zlikwidować to. Przykłady: 1. Sprzedający dublują istniejące produkty w katalogu, żeby uniknąć...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Podanie tytułu aukcji po najechaniu na zdjęcie innego wariantu, niż obecnie przeglądanego w ofercie. Jak na screenie.
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Właściwie to zgłaszam błąd, a nie sugestię. Chodzi o to że paczka włożona do paczkomatu Inpost w dniu zamówienia przed godziną graniczną z definicji jest paczką nadaną terminowo. Po włożeniu do paczk...
Jestem nowym sprzedawcą i nie wiem, czy może czegoś nie rozumiem, ale z moich obserwacji wynika, że obecnie cenniki dostaw opierają się jedynie na sztukach, których podanie jest wymagane, a przy niek...
Jestem nowa na allegro, sprzedaję produkty, których tylko część chcę oferować z dostawą smart. Jednocześnie spora część mojego asortymentu to produkty, które mieszczą się tylko pojedynczo w paczkach....
Witam. Chciałabym zaproponować nową funkcję, a mianowicie filtrowanie zapytań o oferty. Chodzi o to że nie ma takiej funkcji żeby sprawdzić czy o daną ofertę było jakieś zapytanie. Wczoraj spotkałam ...
Jakakolwiek wiadomość jakie wyśle się do sprzedającego automatycznie generuje odpowiedz od sprzedających (oraz mail) ''Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość, odpowiemy najszybciej jak to tylko będzie ...
mam propozycje otwarcia dla Allegro punktu odbioru i nadawania przesyłek 24/7.
Witam, czy wybierając na moich aukcjach ,,wystawiam fakturę bez VAT" pozostanę na platformie Allegro Bussines?
Dokonując zwrotu należy oddać środki i powiększyć stan magazynowy Nie można by było dodać funkcję, że jak oddaję za 4sztuki środki to obok jest zaznaczona opcja "dodaj od razu 4szt do aukcji". Każdor...
Nie wystawiam faktury Vat, ponieważ rozliczam firmę w formie ryczałtu. Na prośbę klienta wystawiam rachunek uproszczony, który jest dowodem sprzedaży. Do tej pory sprzedawałem poprzez Allegro Bussine...
Witam serdecznie, Zajmuję się szyciem personalizowanych maskotek, realizacja takiego zamówienia ze względu na proces szycia zajmuje 1-2 dni robocze. Z tytułu ilości zamówień mam czas na wysyłkę 3-4 d...
Witam. 100 % częściowych zwrotów przez kupujących jest robiona tylko dla tego, że chcieli uniknąć opłaty za przesyłkę i dokonali wymaganego zakupu aby otrzymać darmową przesyłkę SMART. Proponuję wpro...
Dzień dobry. Zachęcam Allegro Lokalnie Aplikacja do automatycznej edycji rozmiaru zdjęcia (inny portal ogłoszeniowy to oferuje z automatu i nie miałem problemów z wgraniem zdjęć powyżej 5MB.) W dobie...
Proponuję, aby w przypadku towarów używanych wprowadzić obowiązkowe określenie ich stanu w jednej z kategorii: Idealny / Prawie jak nowy Bardzo dobry Dobry Uszkodzony Parametr ten powinien być równie...
SUGESTIA: Jeżeli dyskusja została zakończona przez Kupującego po rozwiązaniu problemu, nie może on wystawić oceny negatywnej. Dzień dobry. Sprzedaliśmy używany przedmiot, który działał, ale miał wadę...
Podanie tytułu aukcji po najechaniu na zdjęcie innego wariantu, niż obecnie przeglądanego w ofercie. Jak na screenie.