Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Cel: Chcę zwiększyć korzyści dla Konsumentów, wydłużyć okres zwrotu, uzupełnić niezbędne informacje, bez ograniczania prawa zwrotu. Prawo konsumenckie w Polsce oraz w UE przewiduje obowiązek poinform...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Znika Archiwum Allegro. Zakończone oferty po 60 dniach pójdą w niepamięć, a przecież czasem wystawia się te same oferty sezonowo, lub po uzupełnieniu magazynów i niekoniecznie w ciągu 60 dni. W moim ...
W tej chwili żeby sprawdzić ile allegro pobrało za wysyłkę, prowizję za sprzedaż przedmiotu promowanego i inne opłaty to muszę się przeklikiwać przez niezliczone podstrony, podawać numery zamówień it...
Uważam, że przy każdym zamówieniu powinna być opcja wysłania wiadomości do kupującego. Zamiast szukać jego nicka i numeru zamówienia można by było szybko nawiązać kontakt dotyczący konkretnego zamówi...
klient rozpoczął zakupy i nawet nie wybrał płatności a allegro pobrało mi prowizję . prowizja od sprzedaży powinna być pobrana po opłaceniu zakupów a nie przed
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
W przypadku platform chińskich Sprzedawcy, firmy chińskie, mają znacznie ułatwione rozliczenie VAT i brak opłat manipulacyjnych. Natomiast drobni Sprzedawcy na Allegro, którzy zaopatrują się na platf...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Powinno się wdrożyć program zbierania punktów za komentarze żeby zachęcić do ich wystawiania większe grono kupujących a za nazbierane 100 punktów na przykład wymiana na 1 smart monetę do zakupów .Ter...
Możliwości nadawania przesyłek Orlen - Czechy w automatach paczkowych Orlen a nie tylko podjazdy kuriera ! Wszystko inne może zostać nadane w automacie, a Orlen Czechy już nie ! Zmienić to bo to jakieś nieporozumienie !
Chciałbym zgłosić propozycję dotycząca rozszerzenia listy dostępnych filtrów w sekcji „Cechy zamówienia” w Seller Center. Obecnie dostępne opcje są pomocne, jednak w praktyce sprzedażowej pojawiają s...
Propozycja dodania integracji z drukarką fiskalną w zakładce „Zamówienia” Chciałabym zgłosić propozycję rozbudowania zakładki „Zamówienia” o możliwość bezpośredniej integracji z drukarkami fiskalnymi...
Proponuję wdrożenie punktacji lojalnościowej dla klientów którzy między innymi wystawią opienię o produkcie(tutaj każdy dodatkowy punkt za okejkę przy opinii, spowoduje to chęć do podzielenia się głę...
Zrobić możliwość edycji ogłoszenia wystawionego kup teraz bez opcji negocjacji z pozycji czatu ,czatujac z zainteresowanym nabywca często dostajemy propozycje redukcji ceny . W tym przypadku wystawie...
Jako że sprzedaję towar używany jestem niemal zmuszony do wystawiania aukcji "ręcznie" z allegro nie z sklepu internetowego czy narzędzia... 90% mojego towaru to towar sprzed lat 80 który niema kodów...
Super by było gdyby w moim asortymencie przy sygnaturze też była ikona ołówka i możliwość szybkiej edycji jak przy tytule oferty i cenie
Witam. Propozycje mamy taką żeby w szczegółach zamówienia była informacja czy prośba o dopłatę była wysłana i skutecznie dostarczona jak i informacja czy została dokonana dopłata czy nadal oczekuje n...
Zgłaszałam to już wszędzie. W ramach smart trzeba mieć 2 metody dostawy do drzwi i 3 do punktu. W tym obowiązkowe allegro delivery. W delivery obowiązkowo są 4 a od lutego będzie 5 metod dostawy. A p...
Chcemy docenić lojalnych Kupujących, którzy regularnie wracają do naszych ofert i wyróżnić ich drobnym upominkiem/gratisem przy kolejnych zamówieniach. Niestety, brak dedykowanego narzędzia do identy...
Witam, pisze w pewnej kwestii, chodzi o zmiany które wprowadzono na allegro. Dostaje masę wiadomości i telefonów od klientów w związku z tym, że nie mogą zamówić produktu ponieważ wyskakuje im komuni...
Taka funkcja pozwoliłaby zapisywać własne uwagi dotyczące konkretnej oferty, np. informacji o stanie zapasów, ustalonych z kupującym warunkach czy planowanych zmianach w opisie lub cenie. Ułatwiłoby ...
Skoro wprowadzacie oddzielną platformę dla b2b allegro business tym bardziej warto by było wprowadzić możliwość różnych cen dla b2c a b2b. Największy problem jaki widzę i niepotrzebne koszty dla firm...