Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
W związku ze znacznymi utrudnieniami dla wystawiających. Znacznie polepszyłoby dostosowanie się do nowych zasad, gdyby było filtrowanie po kategoriach w moim asortymencie. w wystawianiu ofert często ...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Jaka jest szansa że wycofacie się z braku możliwości wyróżnienia ofert towarów używanych? Było tu kilka dyskusji na ten temat, po wprowadzeniu zmian przyszła też ankieta na maila od was na temat sprz...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Sprzedawcy nie mają ŻADNYCH MOŻLIWOŚCI I METOD OBRONY na allegro. Przed nieuczciwymi kupującymi!! Odebraliście sprzedawcom WSZYSTKIE MOŻLIWE sposoby obrony, zostawiliście ich kompletnie Z NICZYM. Był...
Zaprzestanie wyświetlania informacji dostawa jutro na zielono, na podstawie przewidywanego czasu dostawy, jest to jawne wprowadzanie w błąd klienta i stwarza problemy dla sprzedających. Również zaprz...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Wniosków pewnie było wiele ale kolejny. Zmieńcie wreszcie system oceniania, kupujący bezustannie wystawiają według kaprysu negatywne oceny które małemu sprzedawcy rujnują całą sprzedaż. W ogóle nie w...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
W związku ze znacznymi utrudnieniami dla wystawiających. Znacznie polepszyłoby dostosowanie się do nowych zasad, gdyby było filtrowanie po kategoriach w moim asortymencie. w wystawianiu ofert często ...
Trochę nie rozumiem sensu tego by nie dało się tego wyłączyć na stałe. To trochę upierdliwe wchodzić co 10 dni w to ustawienie i je wyłączać. W przesyłkach mam ustawione głownie 3 dni i czasem jakiś ...
Jaka jest szansa że wycofacie się z braku możliwości wyróżnienia ofert towarów używanych? Było tu kilka dyskusji na ten temat, po wprowadzeniu zmian przyszła też ankieta na maila od was na temat sprz...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Problem istnieje już od dawna ale ostatnio osiągnął już bardzo niepokojący poziom. Opiszę go na dzisiejszym moim zakupie a raczej próbie zakupu. Chciałem zakupić słuchawkę bluetouth do swojego telefo...
Wnioskujemy o dodanie etykiety na listingu (wyniki wyszukiwać) z informacją, z jakiego kraju jest sprzedawca. Cel jest dość prosty - wyrazista komunikacja dla konsumenta, który dzięki temu będzie wsp...
W związku z szerzącą się plagą nieuczciwości i stosowania przez niektórych klientów dyskusji jako narzędzia walki ze sprzedawcą, na zasadzie, albo uznasz moje roszczenia (często wydumane i sprzeczne ...
Naprawcie ( zmieńcie ) system komentarzy – jak najszybciej! Było to już postulowane wiele razy , chociażby tu: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/konieczno%C5%9B%...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
W sytuacji gdy sprzedawca ustawia na Allegro urlop, oprócz informacji (która co prawda jest już dobrze widoczna), w momencie gdy klient chce dokonać zakupu, powinno wyskakiwać dodatkowe okienko z inf...
Często było to już poruszane na tym forum. Klient kupuje i prosi aby wysłać: pojutrze, po weekendzie, za kilka dni, po wakacjach, jak dobierze jeszcze kilka przedmiotów, jak skończy się kolejna licyt...
No jak nikt nie chce to ja podsumuję ostatnio dosyć popularne ( niestety ) problemy i ich sugerowane rozwiązanie. Problem : Mimo nieoferowania wysyłki za granicę, Kupujący może wpisać zagraniczny adr...
Statystyki związane z czasem wysyłki podnoszą ciśnienie chyba wszystkim sprzedającym. Osobiście deklaruję wysyłkę w ciągu 24h. Wywiązuję się z tego w 100%, natomiast statystyka wygląda inaczej (np. w...
Apeluję i pewnie nie tylko ja by wróciła funkcja, która informowała kupującego o tym że sprzedający jest na urlopie w wyznaczonym przez siebie okresie. Okres ten wyłączał by się ze statystyk liczonyc...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Wcześniej jak mieliśmy system rozdzielania stanów, np. mamy 100 sztuk, na jednym koncie 50 i na drugim 50, to się telefony urywały, ze ktoś potrzebuje więcej bo koniecznie chce na jednym zamówieniu m...
Allegro nie radzi sobie z katalogiem produktów, a ludzie pracujący tam są niekompetentni, więc proponuje zlikwidować to. Przykłady: 1. Sprzedający dublują istniejące produkty w katalogu, żeby uniknąć...
Witam. Mam sugestię dotyczącą katalogu produktów. Przy zgłaszaniu nieprawidłowości w katalogach produktów powinna być opcja "Zgłoś zdublowany (powtórzony) katalog". Ponad dwa tygodnie temu przeglądaj...
Witam, chciałbym złożyć sugestię, aby w czacie z klientem było widać, czy odczytał on wiadomość. Klient o coś pyta i ja po odpowiedzi nie wiem, czy wiadomość od niego nie dotarła (nie umie jej przecz...
Proszę o zwiększenie weryfikacji produktu i kodu EAN.
Czy allegro nie chciało by wprowadzać, dla produktów, których i tak nie jest możliwa sprzedaż na allegro, usługę na wzór np Ceneo, gdzie za opłatą ze strony sprzedawcy, klient który szuka danych prod...
Kolejny raz klient nie wpłaca. To musi być naprawione tak jak zostało naprawione z opcją "kup teraz" gdzie jest 20 minut na wpłatę albo ogłoszenie wraca. I musi być jakiś bat na fałszywych klientów. ...
Proszę o dodanie do ograniczenia zwrotu produktu opcji - ograniczenie z powodu personalizacji produktu. Obecnie taka opcja jest dostępna w opcji całkowitego ograniczenia zwrotu. Oferuję produkt, któr...
Dobry wieczór, Chodzę z moim problemem po wszystkich możliwych ścieżkach Allegro. I nikt nie jest w stanie skutecznie działać. Oto mój problem, ale myślę że dotyczy nas wszystkich. Od jakichś dwóch m...
Mam magazyny 1 i 2, jak zmieniam adres nadawcy na etykiecie na magazyn 2 to fajnie by było jak w podjazdach by od ręki był już magazyn 2, jest u mnie przykładowo w innym mieście z innymi godzinami na...
Piszę, aby zasugerować usprawnienie procesu wprowadzania danych producenta i osoby odpowiedzialnej w formularzach produktów. Obecnie, aby dodać te informacje, muszę wypełniać oddzielne pola dla każde...
Obecnie trzeba pogorszyć jakość, aby dostawać wyższe oceny jakości. Trzeba pogorszyć opisy, aby dostawać pytania, trzeba pogorszyć obsługę i popełniać błędy, aby były otwierane dyskusje, przynajmniej...
Wprowadzenie wartości procentowej prowizji dla każdej z ofert widocznej w MÓJ ASORTYMENT, w miejscu Nr oferty i nr EAN bądź w rozwijanej liście szczegółów oferty. Ciekawy pomysł wspomagający edycję c...
W związku ze znacznymi utrudnieniami dla wystawiających. Znacznie polepszyłoby dostosowanie się do nowych zasad, gdyby było filtrowanie po kategoriach w moim asortymencie. w wystawianiu ofert często ...
Proszę naprawić tą funkcję, bo ma masę błędów projektowych i w efekcie nie nadaje się do użytku, nie pasuje do realiów. 1. Urlop powinien obowiązkowo informować Kupujących o przyczynie przerwy i daci...